BETALING EN KOSTEN VAN VERZENDING

 

-Betalen op www.Dehoutschuur.be kan op een gemakkelijke en veilige wijze, wij werken samen met het betalingsplatform van “Mollie”.

-De kosten van verzending zijn voor rekening van de consument en bedragen 7,50 euro per verzending. Dit bedrag zal direct aangerekend worden bij de eindbetaling.

 

 

VERZENDING

 

-Verzenden gebeurt door Bpost en bedraagt normalerwijze 2-3 weken Wanneer u een bestelling plaatst in het weekend of op een wettelijke feestdag, zal deze termijn beginnen te lopen vanaf de eerstvolgende werkdag.

-Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van de levering, te wijten aan het postbedrijf zelf.

-Wij zijn niet aansprakelijk voor het verloren gaan van uw items, indien dit feit een overmacht situatie betreft. Indien wij zelf een fout of onzorgvuldigheid begingen in de verzending van uw items, zal u recht hebben op een waardebon. Die overeenstemt met het bedrag van uw aankoop plus kosten van verzending.

-Wanneer u niet thuis bent op het moment van aankomst, wordt uw pakje overgedragen naar een postpunt en wordt u hiervan via nota op de hoogte gesteld. U kan uw pakje dan in een dichtstbijzijnde postpunt gaan ophalen.

- BELEID ROND RETOURS DOOR BPOST: Wanneer uw bestelling door Bpost terug naar afzender (de houtschuur)) wordt gestuurd, om welke reden dan ook. Nemen wij zelf geen contact meer op met u als klant. U heeft 14 dagen de tijd na ontvangst van de retour bij ons om contact op te nemen als u de bestelling opnieuw wil laten versturen. U zal hiervoor de extra verzendkosten betalen + een administratieve kost van € 3,50. Wanneer u de bestelling niet wil laten terug opsturen, crediteren wij de bestelling voor u met een aftrek van de verzendkosten en een administratieve kost van € 3,50. 

 

RETOURNEREN

 

1. JE BENT NIET TEVREDEN MET HET ARTIKEL

 

Het kan gebeuren dat je artikel niet past of dat je er gewoon niet echt tevreden mee bent. Heel jammer, maar geen probleem! Je kan het artikel dan terugzenden, mits inachtneming van de volgende voorwaarden:

 

-Terugzenden gebeurt BINNEN 14 DAGEN na ontvangst van het artikel.                                                                                                                

 

-Retourneren van je pakketje kan enkel via BPOST.                    
Pakketjes die gedeponeerd worden in onze brievenbus zullen NIET meer terugbetaald worden. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketjes die verloren gaan doordat ze in onze brievenbus gedeponeerd zijn!

-Je hebt het artikel niet gebruikt voor andere doeleinden, zoals een fotoshoot, een event,…

-Je artikel isnietgepersonaliseerd

-Het artikel is nog steeds in oorspronkelijke staat

-Je staat zelf in voor de kosten van terugzending.

 

Vul dit formulier in en stuur het samen met jouw item op naar:

 

De houtschuur

loksbergenstraat 30

3545 Halen

 

Wanneer wij jouw artikel hebben ontvangen en er aan bovenstaande voorwaarden werd voldaan, zal het bedrag binnen de 14 dagen na ontvangst van je retour teruggestort worden op het betaalmiddel dat je gebruikt hebt toen je de bestelling plaatste.

 

2. HET ARTIKEL IS BESCHADIGD/ HET GAAT OM EEN VERKEERD ARTIKEL

 

Elk artikel wordt nauwkeurig gecontroleerd op fouten of beschadigingen, en de staat van het artikel wordt daarenboven fotografisch vastgelegd. Toch kan het zijn dat wij iets over het hoofd hebben gezien, en zullen dit probleem uiteraard voor je oplossen! Onze excuses alvast voor dit ongemak.

 

Wat moet je in dit geval doen?

 

-Indien bevestigd wordt dat het gaat om een beschadigd of fout artikel, mag je het artikel terugzenden naar:

 

De houtschuur

loksbergenstraat 30

3545 Halen

 

-Bij ontvangst van het artikel zal het volledige bedrag ( aankoopbedrag exclusief kosten van verzending en terugzending) teruggestort worden op jouw rekening)